Besøg hos ”Handcraft by Denmark”

den 16. september 2017

Made in Denmark på Hillerød Teglværk.

Handcraft by Denmark er navnet på den virksomhed der har til huse i det gamle teglværk på Frydenborgvej.  Her formidler de omkring 20 virksomheder, som alle har det samme tilfældes, at det er Made in Denmark. Det er nemlig et krav at alt produceres i Danmark.

Det er en kulturarv, som vi bliver nød til at formidle og fortælle hele verden. Vi er 100% fokuseret på møbler og interiør. vi formidler disse produkter til den "unikke forbruger" på verdensplan.  Vores formål er at fortælle verden om nutidens danske design, samt alle de unikke og dygtige mennesker som definere dette håndværk i nutid.

Kom og mærk passionen igennem storytelling og se den flotte udstilling.

Our nations gift to the world lies in the heritage of quality furniture and design that is made to last.

That`s why our proudest statement is ”Made in Denmark”  citat; Handcraft by Denmark.

Hillerød Kunstforenings medlemmer var inviteret til at besøge Joseph Salamon og Mogens Kischinovsky i deres værksted på Lyngby Hovedgade 1K,

nabo til Mølleåen.

Besøget fandt sted den 8. april og kunstnerne viste hvordan man laver grafik med forskellige teknikker. Et interessant og lærerigt besøg.

10. juni

Udflugt med bus til Stevns