Kommende Udstillinger

Akvarelgruppen Højvande.

Åbner 4. juli. Fernisering 6. juli.

Sidste udstillingsdag 18. august.

Akvarelgruppen består af Karin Lykke Groth, Poul Anker, Marie Duedal Nielsen, Gunilla Rosenberg, Alice Thomsen og Steen Vraasø.

Gruppen er en sammenslutning af anerkendte akvarellister, som alle nærer stor respekt for akvarellens mange fascinerende muligheder og kvaliteter, dog med vidt forskellige udtryksformer.

Gæsteudstillere: Branka Lugonja, Lillian Binderup Jensen og Lene Stevns Jensen.

”Under dueblå Himmel ”

Fra 22. august. Fernisering 24. august kl.14-16.

Sidste udstillingsdag 29. september.

Det danske vejrs foranderlighed og årstidernes skiften spiller en væsentlig rolle i vor selvforståelse. Udstillingen er arrangeret af Simon Grimm og Lilybeth Sebaldus og de udstiller sammen med Jens Haugen-Johansen, Anita Viola Nielsen og Johannes Sivertsen. Kunstnerne kommer rundt om landskabet i al slags vejr, dag og nat året rundt og med en kronologi, der blander billederne fra årets gang. Vejret, farverne og det omskiftlige er udstillingens omdrejningspunkt. Gennem de udstillede landskabsmalerier søger kunstnerne på forskellig vis at finde en vej til, hvordan et landskab ser ud i dag.

Lilybeth Sebaldus “Sunset"

Simon Grimm “Certain Kind of Sadness”

Johannes Sivertsen “Mode Cité Radieuse"

Jens Haugen-Johansen

“Akvarel uden titel"

Anita Viola Nielsen “Light and Hope"

Fotoudstilling.

Fra 3. oktober.  Fernisering 5. oktober kl. 14-16.

Sidste udstillingsdag 10. november.

Fra 14. november Jul på Annaborg. Fernisering 16. november kl. 14-16. Sidste udstillingsdag 15. december