Kommende Udstillinger

2020

Akvareludstilling med kunstnere fra Norge, Sverige og Danmark.

udstillingen er udskudt til 2021

Akvareludstilling med over 20 kunstnere fra Norge, Sverige, Danmark og Grønland.

Landskaber, dyr, abstraktioner, interiører, opstillinger, bygninger, blomster - blandformer, eksperimenterende og klassisk akvarel samt objekter, projekter og 3-dimensionelle værker.

Udstillingen er kurateret af Marianne Gross og Mona Sloth.

Kunstnerne er Aka Høegh, Ane Grethe Aagaard, Ann Larsson-Dahlin, Anne Østergaard, Björn Bernström, Elizabeth Tyler, Emma Larsson, Gunilla Rosenberg, Håkon Bull, Hanne Julie Johansen, Ida Rödén, Inge Mette Kirkeby, Joakim Vestberg, Jonas Pettersson, Kersti Rågfelt Strandberg, Kerstin Gadd, Lars Hansson, Lars R Johansson, Marianne Gross, Mona Sloth, Morten Gjul og

Ylva Sager.

Marianne Gross

Mona Sloth

15. Oktober til 22. November

STAFET

Udstilling bygges op som en kunst stafet. 21 kunstnere udstiller deres værker i denne nytænkende udstillingsmodel. I overgangen mellem to kunstneres værker, indsættes en stafet, dvs at to kunstnere der udstiller op mod hinanden bliver enige om et foto forlæg, som de hver især fortolker i eget formsprog - en slags billeddialog mellem værkerne. På den måde dannes en kunstnerisk kæde af forskellige værker.

Udstillende kunstnere er: Laura Bach, Holger Bak, Henriette Bonde, Anna Seeberg Braun, Rikke Bjørn, Linda Falkesgaard, Isabelle Geoffroy, Hanne Helms, Lars Hilfling, Heidi Stibæk Kaiser, Tina Kallehave, Hanne Nielsen Kjærsgaard, Christina Maj Lundqvist, Christine Lyhne, Janne Mikkelsen, Ulla Pedersen, Linda Sandbjerg, Louise Simony, Gitte Svendsen, Josefine Winding og Lene Winther

26. november til 13. december.

Jul på Annaborg.