Kommende Udstillinger

2019

NO SHIT

Under denne titel fylder billedkunstnerne Marie Holm Nielsen, Anita Axelsen Bredsdorff og Pia Boysen Annaborg med kunst.

Hvad er et billede skrællet helt ind til benet? NO SHIT. Hvad forestiller et billede af et møbel, et tæppe, et gulv? eller en svinefarm, en pløjemark? Svaret er indlysende ligetil, det er det, det er, eller? NO SHIT. Hvad er en udstilling uden lange forklarende tekster og diagrammer? en NO SHIT- udstilling!

Kunstnerne har med denne udstilling valgt, at værkerne skal være let afkodelige, præget af en vis enkelhed og håber dermed, at give de besøgende en umiddelbar oplevelse af nærvær og skaberglæde.

De 3 kunstnere har inviteret 3 gæsteudstillere: Birgit Ratje med maleri, Kathrine Vale med blæktegninger og Anders Henckel med keramik.

21. februar - 24. marts

fernisering lørdag den 23. februar 2019    kl. 14-16