Kommende Udstillinger

Fra 19. marts til 22. marts

udstiller elever fra Frederiksborg Gymnasium og HF. Udstillingen er en del af Hillerød Kunstdage som finder sted 20-22 marts 2020.

Fra 26. marts til 14. april

vises igen i 2020 Den Censurerede Forårsudstilling. Udstillingen vises først i FrederiksborgCentret under Hillerød Kunstdage.

Fernisering på Annaborg 28. marts kl. 14-16.

Fra 16. April til 17. Maj

viser vi udstillingen STAFET

Udstilling bygges op som en kunst stafet. 21 kunstnere udstiller deres værker i denne nytænkende udstillingsmodel. I overgangen mellem to kunstneres værker, indsættes en stafet, dvs at to kunstnere der udstiller op mod hinanden bliver enige om et foto forlæg, som de hver især fortolker i eget formsprog - en slags billeddialog mellem værkerne. På den måde dannes en kunstnerisk kæde af forskellige værker.

Udstillende kunstnere er: Laura Bach, Holger Bak, Henriette Bonde, Anna Seeberg Braun, Rikke Bjørn, Linda Falkesgaard, Isabelle Geoffroy, Hanne Helms, Lars Hilfling, Heidi Stibæk Kaiser, Tina Kallehave, Hanne Nielsen Kjærsgaard, Christina Maj Lundqvist, Christine Lyhne, Janne Mikkelsen, Ulla Pedersen, Linda Sandbjerg, Louise Simony, Gitte Svendsen, Josefine Winding og Lene Winther